Χαμίνι

2 May 2006

Η ρωγμή του κόσμου

Σου γράφω σημειώματα και τ' αφήνω να γλυστρήσουν
στη χαραμάδα της ανυπόληπτης, βαθιάς και τραγικής ρωγμής

Αυτής που άνοιξε τότε, που ο κόσμος γυρισμένος ανάποδα,
απαιτούσε να στέκομαι με το κεφάλι κάτω.
Και ράγισε η εικόνα και σκίστηκαν τα σκηνικά,
κι όμως πατούσα ακόμη με τα πόδια στο χώμα.
Ο χαλασμός του κόσμου!
Ή μήπως η ψευδαίσθηση της μοναχικής ορθότητας;

Κι όσο κι αν η μοναξιά ώρες-ώρες
ποτίζει δηλητήριο τις παραισθήσεις μου,
πρόσκαιρος ο πόνος,
οπισθοχωρεί σε κάθε βλέμμα που ορίζει την πραγματικότητά μου

Και χάσκει στο άπειρο η ρωγμή,
που εφοδιάζει φως κι αέρα το σύμπαν της αμετάκλητης πορείας μου

2 Comments:

  • At 03 May, 2006 17:36, Blogger hardrain said…

    Γειά σου Χαμίνι.

    Όχι δεν μου φάνηκες ειρωνική ούτε σαρκαστική. Στο κάτω κάτω κανείς δεν είπε πως φταίνε τάχα οι "εδώ" επιδοτήσεις για τις "εκεί" ακυρώσεις κάθε αξιοπρέπειας.

    Για τα τσαρούχια δεν ξέρω.Κάποιοι, σίγουρα κοιμούνται με δαύτα.

    Ίσως και να γεννιούνται-σχεδόν- με αυτά, όπως οι γλάροι και οι αετοί με τα φτερά τους. Όπως καλά το είπες: Δείξε του τον κόσμο, ράψε του στις πλάτες δυο γερά φτερά
    αλλά πάντα να θυμάσαι πως οι αετοί, όπως κι οι γλάροι, γεννιούνται


    Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη, ο τόνος σου μου αρέσει γιατί δεν φωνάζει έξω.

     
  • At 03 May, 2006 20:27, Blogger Gianni Kanlis (Author) said…

    nice posts...

    Na'sai kala...

     

Post a Comment

<< Home