Χαμίνι

23 Feb 2007

Έσκυψα πάνω απ’ το νερό να ξαναβρώ το πρόσωπό σου
Κι ήταν εκεί τα δυο σου μάτια,
θλιμμένα και θολά μεσ’ στη σιωπή

Σαν να κατάλαβες πως χάθηκε ο δρόμος,
Πως έσβησαν τα ίχνη απ’ τη βροχή

Ακούμπησα τα δάχτυλα πάνω στα δάκρυά σου
Κι έγινε η εικόνα φωτεινή

Άστραψε ο ήλιος στη ματιά σου
Κι όλο το φως απ’ τη μορφή σου
Γέμισε ό,τι μέχρι πριν είχα σκεφθεί.

Τρεμούλιασε η επιφάνεια της λίμνης κι εγώ
Έμεινα εκεί να περιμένω τα ουράνιο τόξο να φανεί

Όλα τα χρώματα που είχες ζωγραφίσει έφτιαξαν μια παράσταση τρελή
Αφέθηκα να στροβιλίζομαι στην όχθη
Μέχρι που έγινα μια μελωδία ονειρική

Αυτήν σου στέλνω να σιγοσφυρίζεις
Μέσα στο πέλαγος που έχεις ανοιχτεί!

Καλό ταξίδι!

6 Comments:

  • At 23 February, 2007 12:43, Blogger Lion said…

    !

    :-)

     
  • At 14 March, 2007 17:56, Blogger Unknown said…

    ...καθε φορα που μπαινω και σε διαβαζω ειναι γιατι δε μπορω παλι να παω στο αγαπημενο μου μερος να παρακολουθησω το ηλιοβασιλεμα..
    σα να μην υπαρχει τιποτα πια να επιθυμησω σα να μου δωσε η ζωη οτι επιθυμω και αυτοβασανιζομενος απ το κυνηγι του ακατορθωτου εφτασα παλι στο γνωστο σημειο οπου ο ηλιος θα χαρισει με τη παρωχημενη αξιοσυνη του μια ακομη θλιβερη παραδοχη ενος μη αποδεχομενου τελους...

     
  • At 09 April, 2007 03:14, Blogger Klearchos said…

    Χρόνια πολλά!!

     
  • At 28 September, 2007 15:18, Blogger χαμίνι said…

    Αν δεν μπορείς να βρεις το αγαπημένο σου ηλιοβασίλεμα ίσως είναι καιρός να αποκτήσεις ένα αγαπημένο χάραμα. Κι έτσι αρχίζεις ξανά να έχεις επιθυμίες... Πολύ διαφορετικές, μάλλον από εκείνες, μα επιθυμίες!

    Κι εξάλλου, όπως έλεγε ένας "φίλος", δεν υπάρχει τέλος. Γιατί κάθε τέλος είναι αναπότρεπτα και μια αρχή.

     
  • At 28 September, 2007 18:33, Blogger Unknown said…

    Κατι ειχε πει κ ο Εσσε αν αναφερεσαι σ αυτον ,"οτι καθε τελος μια αρχη το κατοικει.."
    Μα το επομενο βημα δε διαγραφει τα αποτυπωματα που χαραζει η μνημη ..Και οπως ελεγε κ ενας δικος μου φιλος :
    Ας ειναι να κυβερνω τα παθη μου με απολυτη κυριαρχια,σοφωτερος και καλυτερος οσο οι δυναμεις μου θα λιγοστευουν ,και διχως αρρωστιες να γνωρισω μια αβρη παρακμη...

     
  • At 30 September, 2007 23:11, Blogger χαμίνι said…

    Ας αφήσουμε λίγο τους φίλους να λένε... Έτσι κι αλλιώς αμφιβάλλω αν ενστερνιζόμαστε τη γνώμη τους. Για πες μου, αν θέλεις, τι σε κάνει να μπαίνεις εδώ και να διαβάζεις, λόγια που δεν μπορώ να φανταστώ τι σχέση έχουν με το αγαπημένο σου ηλιοβασίλεμα.

    Κάποτε, λοιπόν, σ' ένα γλυκόπικρο παραμύθι, ένα ηλιοβασίλεμα αποτυπώθηκε σε γυαλιστερό χαρτί... Το παραμύθι, όπως όλα, μια μέρα τέλειωσε για ν' αρχίσει ένα άλλο, που τέλειωσε κι αυτό με τη σειρά του. Κι ύστερα άλλο ένα που αυτή τη φορά κλόνησε κάθε πίστη μου στα παραμύθια και μ' έφερε αντιμέτωπη με όλα μου τα πάθη. Πλήγωσε τον εγωϊσμό μου και τις πεποιθήσεις μου κι άνοιξε δρόμους να περπατήσω που δεν ήξερα πόσο πολύ θα μ' έφερναν αντιμέτωπη με τον εαυτό μου. Δεν ξέρω καν που βρίσκομαι, σε ποιο μονοπάτι. Μα έμαθα τουλάχιστον να αντιλαμβάνομαι τερτίπια του εγώ μου που με παρέσυραν και με παρασύρουν ακόμη σε δρόμους ακίνδυνους και πατημένους. Κι έτσι το παραμύθι που γκρέμισε τα τείχη της ψευδαίσθησης ότι η μνήμη είναι αλάνθαστη και τ' αποτυπώματα που αφήνει είναι πάντα αληθινά ζωγράφισε απέναντι στα μάτια μου μια άλλη προοπτική...

    Ένα τέλος και μια αρχή

     

Post a Comment

<< Home