Χαμίνι

24 May 2006

Θα ήθελα...

Θα ήθελα κάθε μέρα να χαρίζω το πιο λαμπερό μου χαμόγελο στους ήλιους που φωτίζουν τη ζωή μου!

Κάποιες φορές τους χρεώνω τα οδυνηρά μου εγκαύματα, τον πόνο στα μάτια, τη δίψα μου, ακόμη και την ανομβρία στα ζωτικά μου συναισθήματα.

Κάποιες φορές τους θυμώνω που κρύβονται πίσω από τα μαύρα, βαρειά σύννεφα της διάθεσής μου.

Ξεχνάω πως είναι πάντα καρφωμένοι στο στερέωμα, πορευόμενοι κι αυτοί τη δική τους μοναδική τροχιά στο απέραντο σύμπαν και πως εγώ είμαι που περιστρέφομαι πάντα γύρω απ' τον εαυτό μου, μεταφέροντας σ' αυτούς την πλασματική ιδιότητα να δύουν και ξανά να ανατέλλουν στην ψυχή μου.

Θα ήθελα κάθε μέρα να θυμάμαι!

1 Comments:

  • At 28 May, 2006 14:18, Blogger Marina said…

    Καλημέρα. Και μόνο που αφιερώνεις αυτό το άρθρο στους ήλιους σου, φθάνει. Τους έχεις μέσα στην καρδιά σου

     

Post a Comment

<< Home