Χαμίνι

24 Oct 2007

Κάθε που βρέχει γίνονται οι στάλες χρωματιστές σαπουνόφουσκες που καθρεφτίζουν το ουράνιο τόξο.

Θυμάμαι να φυσάω το στρογγυλό κλειδί. Να το ξαναβουτάω στο ποτήρι. Ήχος καμπανιστός το ανακάτεμα, σαν μουσική από κάλαντα.

Κάθε που βρέχει ανακατεύονται τα δάκρυα μας με κείνα των μακρυνών προγόνων μας. Συγχωρεμένα όλα τα λάθη μας. Μαθαίνουμε με πόνο, μα η χαρά είναι ένα δώρο που δεν ζυγίζεται με μέτρο τι έχεις χάσει.

Σε περιμένω να γυρίσεις. Βρέχονται τα μαλλιά και τα πάνινα παπούτσια μου. Στάλες βροχής σκαλώνουν πάνω στις βλεφαρίδες μου και όλα φαίνονται γύρω μου μεγάλα.

Ανακατεύω τα σκουπίδια μιας ζωής. Δεν είναι αντάξιός μου ο θησαυρός που απαστράπτει μεσ' στη βρωμιά και τη σαπίλα. Ακόμη κι έτσι όμως, θα τον κρατήσω αλώβητο απ' τη μοίρα των ανθρώπων...

Μυστικά και ψέματα

3 Comments:

  • At 25 October, 2007 01:44, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said…

    Τις καλημερες μου...Κατι μου λεει οτι οι βροχες μας κανουν να σκεφτομαστε διαρκως πολυ παραπανω απ'οτι πρεπει...

     
  • At 25 October, 2007 23:58, Blogger χαμίνι said…

    Μπααα! Οι βροχές είναι που μας παρηγορούν. Έρχονται σαν κάθαρση. Κι ύστερα φέγγουν καλύτερα οι σκέψεις και κυλάνε στο μυαλό σαν τα ρυάκια στους χωματένιους δρόμους.

    Μακάρι οι σκέψεις μας να κατέληγαν πάντα σε μια γαλάζια θάλασσα.

    Καληνύχτα λοιπόν!

     
  • At 29 October, 2007 15:46, Blogger γ.κ. said…

    μα η χαρά είναι ένα δώρο που δεν ζυγίζεται με μέτρο τι έχεις χάσει.

    αυτή η πρόταση με κάνει αισιόδοξο και ανοιχτό -μου φαίνεται πως θα την κρατήσω για τις γιορτές.

    καλημέρα

     

Post a Comment

<< Home