Χαμίνι

14 Nov 2007

Καληνύχτα

Ένα στρωμένο κρεβάτι κι ένα παράθυρο ανοιχτό
ν' ακούγονται που αλυχτούν οι σκύλοι μεσ' στη νύχτα.

Καθώς αρχίζουν να χτυπάνε στο τζάμι οι στάλες της βροχής
αρχίζει και το τραγούδι ν' ακούγεται από κάπου μέσα σου βαθειά.

Το ξέρω δεν κοιμάσαι. Το ξέρω, το νιώθω μέσα στο κεφάλι μου.
Το ξέρουν κοι λέξεις που σχηματίζονται βουβά
κι έρχονται σαν αερικά να απλωθούν στο μαξιλάρι σου.
Να σε γλυτώσουν απ' της νύχτας τις θολές σκιές,
αυτές που κάθε βράδυ τρυπώνουν στα όνειρά σου
και με γινάτι προσπαθούν να με ξορκίσουν... Μάταια!

Εδώ είμαι! Τόσο κοντά και τόσο μακρυά όσο διάλεξες.

Εκεί είμαι! Εκεί που άνοιξες μια χαραμάδα να εισβάλω.
Εκεί που το φως δεν μπορεί να νικηθεί. Και θα μείνω.

6 Comments:

  • At 16 December, 2007 15:11, Blogger Ιάκωβος said…

    Δεν μου άρεσε η εικόνα, ταιριάζει..? Το κείμενο ωραίο. Καλημέρες

     
  • At 25 December, 2007 15:58, Blogger Klearchos said…

    Χαμίνι, χάθηκες πάλι... Ελπίζω να είσαι καλά. Καλές γιορτές και ό,τι επιθυμείς από τον καινούργιο χρόνο!!

     
  • At 09 March, 2008 22:10, Blogger anonymos said…

    Πάντα είμ' εδώ!

    Γειά σου. Της συνεύρεσης, του αποχαιρετισμού ή της εγκατάλειψης?

    Τι σημασία έχει, αφού πάντα είμ' εδώ.

     
  • At 09 March, 2008 23:42, Blogger χαμίνι said…

    Δεν μπορεί να υπάρξει αποχαιρετισμός... Γιατί πάντα θα είμαστε κάπου κοντά ή μακρυά. Ποτέ πια όμως μόνοι. Ποτέ χωρίς τον άλλον.
    Γειά σου σαν τον χαιρετισμό στην Άνοιξη.

     
  • At 11 April, 2008 15:16, Blogger γ.κ. said…

    θα ήθελα να σου στείλω ενα μαιλ αλλα δεν έχω διευθυνση μήπως μπορείς να μου δώσεις μία;
    αν θελήσεις μπες στο προφιλ μου,εκει θα βρεις το δικό μου μαιλ

    σε ευχαριστώ πολύ

     
  • At 17 April, 2008 07:25, Anonymous Anonymous said…

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

     

Post a Comment

<< Home